Způsoby zásilky

Vaše vstupenky jsou výhradě doručeny registrovanou poštovní službou.

To znamená, že zákazník má kdykoliv možnost nahlédnout přes online portál na stav (sledování) zásilky, a to prostřednictvím podacího čísla.

Podací číslo je automaticky zasíláno e-mailem na Vámi předem uvedenou dodací adresu. Ticketbande zasílá vstupenky na zákazníkem předem uvedenou dodací adresu. Především u krátkodobých objednávek neopomeňte prosím uvést dodací adresu na které je adresát dostupný denně, nakolik je od kupujícího požadován podpis o převzetí zboží. Proto může jako dodací adresa posloužit i adresa Vašeho pracoviště, nebo hotelová adresa.

U zadáni dodací adresy prosíme o neuvádění P.O. boxu. Jen ve zvláštních případech prosíme zákazníka, aby se spojil s našim support centrem.

U velkých akcí jsou vstupenky od pořadatele představení vystavené v tisknuté formě a to mnohokrát ve velmi krátké době před samotným představením. Protože jsme samy vázáni podmínkami představitele akce, je možné dodaní zásilky uskutečnit až krátce před zahájením akce.


Zásilka UPS-kurýrem

- Zpravidla jsou vstupenky odeslány z našeho support centra prostřednictvím doručení zásilky kurýrem.
- Podací číslo má následující vzor: 1Z6W39934619357
- Dodáni vstupenek se uskuteční další pracovní den. V rámci tuzemska (Express služba) před 12. hodinou.   


DHL-Express zásilka

V některých případech jsou vstupenky zasílány  DHL- Express-zásilkou DHL 
Podací číslo má následující vzor: 946234885193DE
Dodáni vstupenek se uskuteční další pracovní den do 18 hodin.


Doručenka

- Zásilka se uskuteční prostřednictvím tuzemský poštovní služby.
- Podací číslo má následující vzor: RK543296870DE
- Poslední písmena podacího čísla odpovídají země původu zásilky.
- Zásilka je pojištěna, dodací lhůta je závislá od dodací adresy
- Radíme o překontrolování stavu zásilky nejpozději do pěti dnů po obdržení potvrzení zásilky. Často nebývá zanechána žádná zpráva o doručení zásilky a přitom jsou vstupenky k dispozici k převzetí u Vaší poštovní filiálce.
- Dodací lhůta je závislá od země původu zásilky, trvá přibližně 7 pracovních dnů. Naše agentura nezodpovídá za nevyzdvižené zásilky nebo za odmítnutí doručení zásilky.


Zásilka třetí osobou

- Kupujícím bývají vstupenky často zasílány přímo od prodejců vstupenek. Tyto můžou být zaslány rovněž prostřednictvím služeb poštovních společností jako UPS, DHL nebo doručenkou. Nicméně je volba způsobu zásilky přenechána u prodávajícího.
- Nejznámější zásilkové společnosti jsou Fedex, Hermes, TNT (International),Mensajes, Enviala (Španělsko),EMS (Rakousko),Chronopost (Francie),Royal Mail (Velká Británie)
- I v takových případech obdržíte emailem doručovací číslo pro sledování stavu zásilky

Náklady za zásilku:

Porto a náklady za zásilku jsou zahrnuty u poplatku za servis. Ponecháváme si právo pro zvolení přiměřeného způsobu doručení vašich vstupenek.

Osobní převzetí /uložení na místě koncertu:

V některých případech (například u velkých představeních nebo krátkodobých objednávek) si ponecháváme právo volby na převzetí vstupenek osobně kupujícím. U některých představeních můžou být vstupenky uloženy na převzetí přímo na místě zahájení koncertu. Potvrzení o převzetí nebo uložení vstupenek platí zároveň jako doklad o převzetí zásilky.  


Elektronické vstupenky

Elektronická vstupenka je vstupenka, kterou od nás obdržíte emailem v PDF nebo JPEG- formátu. Tyto elektronické vstupenky (taky známé jako e-Tickets, Online-Tickets, Fast-tickets nebo Print@home Tickets ) musí být vytisknuty na bílém DINA4 papíru. Protože jsou tyto vstupenky pořadatelem oskenovány přímo na místě koncertu, je nutné, aby byl čárový kód dobře načten. Dbejte proto prosím dobrou kvalitu tisku a chraňte vaši vstupenku před deštěm. Tyto vstupenky můžou být libovolně vytisknuty. Každý čárový kód zaručuje vstup jen pro jednou osobu. U zaslání elektronický vstupenky emailem platí potvrzení o zaslání i jako důkaz o doručení vstupenky.